BLOGGERS

Sunday, January 30, 2011

Bosan!!!


Hari ini hri yg pling bosan bgiku...
geram sgt2 kt some0ne nih!!!Aaarrhhhhhh!!!Dh la smlm  tgglkn ak...
Keje nk g men futsl je kje dy...Klau ye p0n inform la ak dlu if kau blik lmbt...Tp ni ta!!!Ak je yg nk kne contct dy...Ape kes de...geram je ak... 
Then this nite pon kluar lgi...adoiii,Geram sgguh la...
This nite katanya p TGK WAYANG la plak dh...
kau tgk b'sama izzat,irfan..dan spe lgi ntah la.Aku buknnye knl sgt kwn2 kau..huhu
xpe2..Ini time kau.
Semua orang keluar, ugh tapi aku takda mood =(
Sorry :) 






i'll keep waiting for you.
So please, give me your hands
So please, give me a lesson on how to steal, steal the heart
As fast as you stole mine, as you stole mine
ini betul betul luahan perasaan ALIAA'
dari saat aku boleh sabar, sampai lah saat aku tak mampu bersabar,
semuanya aku tulis, sendiri.
Aku minta maaf jika aku menyinggung perasaan spe2 oke.. =)
Have a nice day! 

No comments:

Post a Comment