BLOGGERS

Monday, January 31, 2011

Hari2 mendatang

Bila menatap matamu 
Sadarku bahwa engkau bukan milikku 

Aku sakit 
Bila ku mengagumimu 
Sadarku kau tak pernah mengagumi ku 

Bangunkan aku dari tidur panjangku 
Sadarkan aku dari mimpi tentangmu 
Ku salah bila ku berharap padamu 
Salah ku paksa kau tuk mengagumi ku 

Kau tak tau perasaan ku 
Dan ku tak mau kau tau 

Aku sakit 
Jika kau tau hatiku 
Karna diriku tak berarti bagimu 

Aku sakit 
Bilakah kau sembuhkan aku 
Tak mungkin, tak mungkin sungguh tidak mungkin



Dlm hari2 yg mendatang,pelbagai perkara yg berlaku ke ats aku.
aku redha dgn sgalanya.Bersabar adalah ubtnya.Aku berharap slps ini kehdupan aku berjln spt biase...
aku syg kau..tp kau skit pon xendah ke ats ape yg berlaku ke ats perhubungan kita..aku heran dgn tingkah laku kau.Ak pelik??Tidak slh kn klau aku pelik dlm perhubungan ini?Diri aku berkata...
ALIAA'..Kau jgn menyesal ats ape yg berlaku..krn..ats ape yg berlaku adalah hikmahnya utk kita dlm kehidupan.
ITULAH nmenya manusia.
Manusia xlari drp kesilapan,
manusia ta sume yg sempurna.
OKE... =)

No comments:

Post a Comment